سرخ کن فیلیپس 9252

  • 4.1 لیتری
  • 1400 وات
  • 7 برنامه خودکار
  • نمایشگر لمسی
  • گرم کردن غذا ها
  • یخ زدایی خوراکی ها
دسته:

توضیحات

سرخ کن رژیمی فیلیپس مدل 9252 با قابلمه‌ای به ظرفیت 4.1 لیتر و توان مصرفی 1400 وات، یک دستگاه اورجینال تحت لیسانس هلند است. این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتالی با دکمه‌های تمام لمسی است و 7 برنامه مخصوص برای طبخ انواع غذاها مانند گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات، خلال سیب‌زمینی و کیک دارد.

این سرخ کن بدون روغن فیلیپس می‌تواند میزان چربی غذاها را تا 90 درصد کاهش دهد، بنابراین می‌توانید غذاهای سالم و سرخ شده را با آن تهیه کنید و از لذت بردن از غذاهای کم چرب بهره‌مند شوید. علاوه بر سرخ کردن، از این دستگاه می‌توان به عنوان کیک‌پز و برای تهیه شیرینی استفاده کرد.

از طریق اپلیکیشن مخصوص فیلیپس می‌توانید دستور طبخ غذاهای محلی و بین‌المللی را یاد بگیرید و آن‌ها را با سرخ کن رژیمی فیلیپس تهیه کنید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9252 به شما امکان می‌دهد غذاهای خوشمزه و سالمی را طبخ کنید! با این دستگاه می‌توانید انواع غذاهای سرخ کردنی مانند خلال سیب‌زمینی، جوجه و گوشت قرمز را بدون نیاز به روغن سرخ کنید. سرخ کن فیلیپس با استفاده از هوای داغ، خوراکی‌ها را برشته کرده و نیازی به چربی اضافه ندارد.

در صورت تمایل، می‌توانید مقدار کمی روغن، مثلاً یک قاشق، به غذا اضافه کنید تا میزان چربی غذا مطابق با سلیقه شما باشد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که درصد چربی غذا را کنترل کنید، بنابراین اگر چربی خون بالایی دارید یا به دنبال کاهش وزن هستید، نگران نباشید!

با این دستگاه می‌توانید انواع خوراکی‌های سرخ کردنی را به روشی سالم طبخ کرده و از وعده‌های غذایی خوشمزه و مناسب برای سلامتی خود لذت ببرید. سرخ کن رژیمی فیلیپس انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال تغذیه سالم و لذت بردن از غذاهای سرخ شده با چربی کمتر هستند.

سرخ کن فیلیپس 9252 تا 90 درصد از چربی غذاها را کاهش می‌دهد. این دستگاه بدون نیاز به روغن، غذاها را برشته کرده و مانع از واکنش شیمیایی مواد غذایی با روغن داغ می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود هزینه‌های جاری ماهانه شما به شدت کاهش یابد و بوی روغن سوخته در فضای منزل پخش نشود، که به بهبود سلامتی شما کمک می‌کند.

سرخ کن رژیمی فیلیپس همچنین چربی اضافه یا چکیده از خوراکی‌ها را در ته قابلمه به صورت جداگانه جمع می‌کند. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید خوراکی‌های تُرد، برشته و خوشمزه با میزان چربی پایین تهیه کنید. البته، همان‌طور که اشاره شد، می‌توانید در صورت تمایل، میزان چربی غذا را با افزودن مقداری روغن به سرخ کن تعیین کنید.

مجموعه این امکانات باعث می‌شود که شما یک غذای سالم، کم چرب و در عین حال لذیذ و دلپذیر را تجربه کنید.

اپ مخصوص آشپزی

انواع غذا های محلی و بین المللی را می توانید با استفاده از سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 طبخ کنید.

نمایشگر لمسی با 7 برنامه آشپزی

پننل دیجیتالی سرخ کن فیلیپس 9252 تمام لمسی است. با یکبار لمس کردن دکمه ها، فوراً فعال می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخ کن فیلیپس 9252”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *