سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰

  • 1700 وات
  • کاسه بزرگ
  • ظرفیت 6.2 لیتر
  • 7 برنامه آشپزی
  • قابلیت تفکیک قطعات
  • سیستم قطع کن خودکار
  • سبد استیل 1.2 کیلو گرمی
  • قابل اتصال به گوشی موبایل
  • امکان کنترل صوتی از طریق آلکسا
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دسته:

توضیحات

سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ با قابلمه 6.2 لیتری نچسب و سبد استیل 1.2 کیلویی. نمایشگر دیجیتالی و دکمه های تمام لمسی مجهز به 7 برنامه خودکار آشپزی. مناسب برای طبخ انواع گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات، کیک، نان و حتی خورشت.

غذاهای متنوع دریایی، گوشت، سبزیجات و … را می توان توسط سرخ کن فیلیپس 9280 طبخ کرد! یک اپ مخصوص در این رابطه به شما کمک می کند. از طریق اپ NutriU این مهم انجام پذیر خواهد بود. کافی است آن را بر روی گوشی خود نصب و دستور پُخت غذاهای مختلف را دریافت کنید. این برنامه توسط شرکت فیلیپس و بر اساس محصولات شرکت طراحی و ساخته شده است.

یکی دیگر از امکانات سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ قابلیت WiFi است. امکاناتی که این ویژگی در اختیار شما قرار می دهد، تسلط شما بر دستگاه و کار کردن با آن را تسهیل می کند. از راه دور می توان آن را کنترل و مدیریت کرد.

علاوه بر کنترل از راه دور با استفاده از گوشی موبایل، امکان کنترل صوتی نیز وجود دارد. سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰ را می توان به آلکسا وصل کرد. این دستگاه ساخت شرکت آمازون بوده و توانایی تشخیص صدا و تبدیل آنها به فرامین اجرایی را دارد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9280

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9280 با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه‌های مدرن است. این دستگاه دارای نمایشگر لمسی و 7 برنامه آشپزی خودکار است که استفاده از آن را بسیار ساده و راحت می‌کند.

ویژگی‌ها و مزایای سرخ کن فیلیپس 9280

  1. نمایشگر لمسی: دسترسی به تنظیمات داخلی این سرخ کن از طریق پنل دیجیتالی انجام می‌شود. دکمه‌های تمام لمسی با یک اشاره انگشت فعال می‌شوند، که کارایی ساده و در عین حال ظاهر بسیار شیک و جذابی به دستگاه می‌بخشند.
  2. ترکیب رنگ هارمونیک: ترکیب دو رنگ مشکی و نارنجی، ظاهر فوق‌العاده هارمونیک و زیبایی به دستگاه می‌دهد.
  3. هفت برنامه آشپزی خودکار: این سرخ کن دارای 7 برنامه آشپزی است که به شما در طبخ غذاهای مختلف کمک می‌کند. این برنامه‌ها شامل سرخ کردن سیب‌زمینی، دیفریز (یخ‌زدایی)، ماهی، گوشت، مرغ، کیک و سبزیجات گریل شده هستند.

کارایی و استفاده

  1. تنظیمات خودکار: با انتخاب هر کدام از برنامه‌های آشپزی، تنظیمات داخلی هواپز فیلیپس مدل HD9280 به‌طور خودکار اعمال می‌شود. دما و زمان پخت با توجه به نوع برنامه به‌صورت خودکار تنظیم می‌شود.
  2. تنظیمات دستی: علاوه بر برنامه‌های خودکار، امکان وارد کردن تنظیمات دستی نیز در این دستگاه وجود دارد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که دما و زمان پخت را بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم کنید.

نحوه استفاده

  1. آماده‌سازی غذا: مواد غذایی مورد نظر خود را آماده کرده و در سبد سرخ کن قرار دهید.
  2. انتخاب برنامه: از طریق پنل لمسی، برنامه مناسب برای غذای خود را انتخاب کنید. دستگاه به‌طور خودکار دما و زمان مناسب را تنظیم می‌کند.
  3. پخت و سرو غذا: پس از اتمام زمان پخت، غذا را از داخل سرخ کن خارج کرده و سرو کنید. مطمئن شوید که مقدار مناسبی از غذا درون سرخ کن قرار گرفته باشد تا به صورت یکنواخت پخته شود.

نکات مهم

  • نگهداری و نظافت: پس از هر بار استفاده، دستگاه را خاموش کرده و اجازه دهید خنک شود. سپس قطعات قابل جدا شدن را بشویید و خشک کنید.
  • استفاده از ظروف مناسب: برای بهترین نتایج، از ظروف مخصوصی که برای این منظور طراحی شده‌اند استفاده کنید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9280 با کاربری آسان، طراحی شیک و برنامه‌های آشپزی متنوع، به شما کمک می‌کند تا غذاهای سالم و خوشمزه‌ای را به راحتی و با کمترین میزان چربی تهیه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخ کن فیلیپس ۹۲۸۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *